FASE 1 | INTRODUCTIE
Samen erkennen dat de werknemers stressklachten ervaren en het moeilijk vinden om fysiek en mentaal fit te zijn. Om het schoolteam meer in balans te krijgen, vergelijken we de actuele met de gewenste situatie. Op basis hiervan bepalen we de koers van de gezamenlijke expeditie.
FASE 2 | TEAMBUILDING EN PORTFOLIO’S
Vervolgens wordt er een energieke teambuildingsessie georganiseerd met alle betrokken schoolteamleden. Het doel van de sessie is om elkaar beter te leren kennen en openheid, vertrouwen en verbinding te stimuleren. Het team gaat op een leuke manier samen aan de slag met onze kennismakingstool: de SchoolBoost portfolio’s. Met als opbrengst dat de driehoeksrelatie wordt versterkt.
FASE 3 | EVALUATIE
Tijdens de evaluatie worden de ingevulde portfolio’s (vertrouwelijk) besproken. Met deze inbreng van alle teamleden wordt afgesproken wat er nodig is om plezier, begrip en betrokkenheid op de werkvloer te behouden. Individueel en in groepsverband En daar waar nodig met aanvullende hulp.
FASE 4 | BLIJE BEKERS
Om openheid en een positieve communicatie op de werkvloer te blijven bevorderen, zijn er Blije Bekers. Onze bekers zijn bedrukt met prikkelende vragen om elkaar uit te dagen tijdens het kleine momentje samen bij de koffiecorner. Op deze manier leert het schoolteam elkaar op een andere manier kennen. Leuk en verrassend.